Carmen Electra og JBS i nyt samarbjede

JBS og den amerikanske model, sanger og skuespiller, Carmen Electra, slår pjalterne sammen i et nyt samarbejde.

Foto: Pressefoto: JBS

JBS løftede i går sløret for et nyt kendis-samarbejde.  Der er tale om den amerikanske model, sanger og skuespiller Carmen Electra om, der skal være hovedperson i lanceringen af et nyt internationalt brand til kvinder.

- Jeg er rigtig glad. Carmen er den helt rette person til opgaven, siger Michael Alstrup, der er administrerende Direktør i JBS.

Samarbejdet mellem Herning-virksomheden og Carmen Electra skal ifølge direktøren resultere i et elegant og sofistikeret sortiment til kvinder bestående af nylon strømper, undertøj og lounge wear.

 

Eftertragtet blandt stjernerne

Det er langt fra den første stjerne, der lægger vejen forbi Herning-virksomheden. JBS har siden 2013 samarbejdet med den verdenskendte fodboldspiller, Cristiano Ronaldo, om tøj-og undertøjsmærket #CR7".

Også den danske tennis-stjerne, Caroline Wozniacki, har samarbejdet om en undertøjskollektion med virksomheden.

- Vi har fået mange forskellige henvendelser fra kendte. Ligesom den gang med Ronaldo, så er der Carmens manager, der har kontaktet os. Manageren har holdt øje med de ting, vi har lavet blandt andre med Ronaldo, og synes det kunne være spændende, fortæller den tilfredse direktør.

Han ikke lægger skjul på, at der har været mange forskellige kendte kvinder at vælge mellem. Hvem de bejlende kvinder er forbliver dog en hemmelighed.

Carmen Electra blev for alvor kendt efter sin rolle i tv-serien Bay Watch. Hun er i dag 44 år gammel. Ifølge Michael Alstrup, så er det en fordel, at hun ikke kun henvender sig til de helt unge kunder.

- Hun passer ind i stilen og de undersøgelser, vi har lavet i forhold til vores marked. Kollektionen henvender sig til kvinder i alderen 30 til 45 år, og der passer hun rigtig godt ind. Derudover er det en fordel, at hun har mere tid end Ronaldo, lyder det fra Michael Alstrup.

 

Tid til kvinder

Ankomsten af den nye stjerne betyder dog på ingen måde et farvel til Ronaldo-kollektionen.

- Vi kan mærke, at mange store kunder og distributører i udlandet og her hjemme gerne vil nogle større ting med os. Derfor er det helt oplagt at sige, at vi skal have noget i gang med damer. På den kan vi lave et nyt mærke, som ikke konkurrere med det, vi har i forvejen.

Ifølge Direktøren, så vil forbrugerne komme til at se en kollektion, der er Chic og hot på den feminine måde. Han lover, at man kommer til at se Carmen Electras egen sjæl og stil i kollektionen.

Første kollektion fra JBS Textile Group A/S / Carmen Electra lanceres i udvalgte butikker fra januar 2017.