Alive Festival skal brande Thy

En netværksgruppe af lokale ildsjæle indenfor kultur og erhvervsliv skal fremover hjælpe Alive Festival med at udvikle brandet Thy. I gruppen sidder blandt andre Simon Kvamm.

Foto: Christian Toft Bro, TV MIDTVEST

Thy har meget at byde på. Blandt andet natur, kultur og sammenhold. Og det er blandt andet det, som en ny netværksgruppe skal være med til at udbrede lokalt men også til resten af landet.  

Netværksgruppen består af lokale ildsjæle indenfor kultur og erhvervslivet. Sammen med ledelse for Alive Festival vil de være med til at bestemme festivalens udvikling og gøre mærkatet ”Made in Thy” til et kvalitetsstempel.

- Netværksgruppen kan være med til yderligere at forstærke det lokale samarbejde samtidig med, at festivalen kan blive styrket både lokalt og i resten af landet, siger Christian Søndergaard Nielsen, bestyrelsesmedlem, Alive Festival.

Den nye gruppe har haft stiftende gruppemøde, og fremover vil de mødes for at udveksle ideer. I gruppen sidder blandt andre musikeren Simon Kvamm, turistchef ved VisitThy, Ole Riis Christensen, formand for Friends in Cold Hawaii, Finn Jorsal og flere andre.