Ajo og Lars vil give to familier en særlig oplevelse: - Man skal hjælpe, hvor man kan

Hos Vestjyllands put and take vil man forsøge at give en hjælpende hånd til nogle af dem, som har mest brug for det.

Ajo og Lars Jensen overtog Vestjyllands put and take for halvandet år siden.
Ajo og Lars Jensen overtog Vestjyllands put and take for halvandet år siden.
Foto: Privatfoto

Det kan være en dyr fornøjelse at holde sommerferie, og det gælder i særdeleshed for småbørnsfamilier.

Hos Vestjyllands put and take nær Sønder Felding forsøger de derfor at gøre det lidt billigere og forhåbentlig lidt sjovere for et par familier, der ikke har det helt store på kistebunden.

- Vi ved, at der er mange familier, der ikke har råd til at give deres børn de her oplevelser, siger ejeren af Vestjyllands put and take Ajo Jensen og forsætter:

- Så det er bare fedt, at kunne hjælpe lidt, siger hun.

Når man er færdig med at fiske, så venter disse herligheder tilbage i shelteret.
Når man er færdig med at fiske, så venter disse herligheder tilbage i shelteret.
Foto: Privatfoto

I et opslag på Facebook udlover de nemlig en gratis dag ved put and take søerne, samt overnatning i deres shelters og mad og snacks i løbet af dagen for to familier i løbet af sommerferien.

- Det er jo ikke noget der koster os det vilde, og dem vi før har haft afsted, de har bare fået en mega god oplevelse, siger Ajo Jensen.

Det kan Mads Tanderup Sørensen kun være enig i. Han var nemlig den heldige vinder sidste vinterferie, og var afsted med sin kone og 5 børn.

- Det var en helt fantastisk tur for os, som vi ellers ikke var kommet på, siger Mads Tanderup Sørensen om oplevelsen.

God PR

Det er ikke første gang, at Ajo Jensen gør noget lignende. 

Faktisk er det næsten blevet en tradition for stedet, at de i ferierne udlover et gratis ophold til en familie eller to, hvor pengene måske er lidt små.

Fem timers fiskeri, en overnatning i shelter, bål, Frankfurter, brød, sodavand og skumfiduser er på højkant for to heldige familier.
Fem timers fiskeri, en overnatning i shelter, bål, Frankfurter, brød, sodavand og skumfiduser er på højkant for to heldige familier.
Foto: Privatfoto

Men er det ikke også god reklame for jer?

- Jeg ville da lyve, hvis jeg sagde, der ikke var god reklame i det, siger ejeren.

- Men det er overhovedet ikke det, som det handler om. Det handler om at give folk en god oplevelse, understreger hun.

Derfor opfordrer hun også alle der har mulighed for det, til at gøre det samme.

- I samfundet er der bare sådan, at nogen har meget og andre har mindre. Så hvis man kan, så synes jeg, at man skal hjælpe, med det man kan, siger hun.

De to heldige familier bliver udtrukket d. 1. juli blandt alle dem, der har kommenterede facebookopslaget.